Alo182 Aranarak; Çağrıyı karşılayan operatöre hastanın T.C. kimlik numarası verilir.
Randevu talep edilen hastane, poliklinik ve varsa hekim tercihleri operatöre bildirilir.
Operatör uygun tarih ve saat dilimlerini vatandaşa bildirir.
Vatandaş seçimini yaparak randevusunu alır.
Alo 182'nin yanı sıra"Online Randevu Sistemi"aracılığıyla da randevu alabilmektedir.
Merkezi Hekim Randevu Sistemi ilk kez giriş yapılırken her vatandaş için ayrı bir hesap açılır.
Bunun için ilgili yönlendirme adımları takip edilir.
Hesap açıldıktan sonra "Randevu Al" butonunu kullanarak T.C. kimlik numarası ve belirlenen şifre ile giriş yapılır.
Hesabınıza E-Devlet şifrenizi kullanarak da giriş yapabilirsiniz. İstenilen hastane, poliklinik ve hekim tercihi yapılarak randevu alınır.
Hastanemizde muayene olmak isteyen hastaların Sosyal Güvenlik Kurumlarından müstehak olduklarından emin olmaları gerekmektedir. Aksi hallerde hastaneye gelmeden önce Sosyal Güvenlik Kurumlarına uğramaları gerekmektedir. Hastaların yanlarında getirecekleri evraklar;
- Nüfus cüzdanları,
- Randevu PIN numaraları,
- Eski tahlil sonuçları ve çekilmiş filmler,
- Varsa kullandıkları ilaçlar ve listesi,
- Varsa sağlık karneleri,
- Varsa ilaç ve diğer allerjileri bulunan maddelerin listesi,
- Varsa kronik hastalıklarının listesi ve eski epikriz evrakları,
- Varsa daha önce hastanede yapılan işlemler listesi, hastalık geçmişleri,
- Biliniyorsa tedavi oldukları hekim isimleri getirmeleri,
- Kan alınması gereken durumlarda son 8 saat içerisinde aç olmaları gereklidir.
Sağlık Bakanlığının yayınladığı genelgeler doğrultusunda hastanemizde muayene önceliği uygulanmaktadır. Buna göre;
• Acil vakalar (ani gelişen hastalık, kaza, yaralanma vb. durumlar ile acil tıbbi müdahale yapılmasına gerektiğine hekim tarafından karar verilen vakalar)
• Ağır özürlü raporu bulunan engelliler
• Hamileler
• Yedi yaşından küçük olan hastalar,
• Gazi ve malul olan hastalar öncelikli hasta grubu içinde yer almaktadır.
Hastanın poliklinikten yataklı tedavisine karar verilirse hekim hastanın yatışını bilgi sistemi üzerinden yapar. Hasta kimliği ve kimlik fotokopisi ile birlikte yatışı yapılan kliniğe giderek ilgili klinik sekreterine müracaat eder. Yatışı yapılan her hastamıza kimlik tanımlayıcı bileklik takılmaktadır, lütfen hastanede yattığınız sürece bilekliğinizi çıkarmayınız.
* Yurtdışı sigortalı hastalarımızın yatış işlemleri ‘yurtdışı hasta birimi’ tarafından takip edilmektedir.
Yataklı kliniklerimizin işleyişi
• Hastanemize yatışı yapılan hastalar beraberlerinde terlik, pijama, bardak ve isteğe göre çatal, kaşık, tabak, peçete, diş fırçası vb. Kişisel eşyalarını getirebilirler.
• hastanın tüm tetkikleri, hastanemiz personeli tarafından takip edilir ve dosyasında arşivlenir. Hasta yakınlarının sonuç takip etmeleri gerekmemektedir. Ayrıca tahlil ve tetkik sonuçlarının asılları hasta ve yakınlarına verilmemektedir.
• Çocuk psikiyatri kliniklerinde işleyiş farklı olup, konuyla ilgili klinik tarafından bilgi verilmektedir.
• Hastanın eğer yakını yoksa kıymetli eşyaları klinikçe teslim alınarak gerekli idari işlemler yapılır. Hasta ve/veya hasta yakınına eşyaların iadesi tutanakla yapılır.
Sevk işlemleri
Herhangi bir nedenle başka bir kuruma hastanız sevk edilecekse, hekim tarafından hastanın sevk formu düzenlenir uzman hekim tarafından kaşe imza yapıldıktan sonra hasta sevk bürosuna gidilerek yönlendirme yapılır. Yatarak ve ayaktan tetkik ve tedavi hizmeti alan tüm hastalar için aynı işlemler uygulanır.
Hastanemizde yapılamayan ileri tetkik ve tedavi için hastanın durumuna göre hasta sevk edilir. Sevk işlemi hekimin gerekli görmesi halinde 112 ambulans, ambulans helikopter veya hastanın kendi isteği ile hastaneden ayrılması halinde kendi imkanlarıyla sağlanır.
Hasta taburcu işlemleri
Taburculuğuna karar verilen hasta ve/veya hasta yakınıyla gerekli bilgilendirmeler yapılarak klinik sekreterine yönlendirilir. Hasta taburcu olurken yapılan bütün işlemlerin özeti olan epikriz raporunun bir nüshası hastaya mutlaka verilir. Lütfen taburcu olurken epikriz belgenizi (hasta çıkış özeti) almayı unutmayınız.
Hasta ve/veya yakınına hastaneden ayrılmadan diyeti, egzersizi, ilaçları vb. İle ilgili bilgi önce verilir. Taburcu işlemleri bittikten sonra hastaya işlemlerin bittiğine dair bilgi verilir. Taburcu olan hastanın kimlik tanımlayıcı bilekliği çıkartılır.
Sosyal güvencesi olmayan ücretli hastaların ödemesi hasta çıkış işlemleri sırasında gerçekleştirilir.
Hastanemizin detaylı adres ve iletişim bilgilerine web sitemizin İletişim & Ulaşım sayfasından erişebilirsiniz.
Normal Hasta Yatak Sayısı : xxx
Yoğun Bakım Yatak Sayısı: xxx
Palyatif Bakım Yatak Sayısı: xxx
Her türlü öneri ve şikayetlerinizi Hasta Hakları Birimimize sözlü veya yazılı olarak iletebilir veya online Hasta Öneri Formu doldurarak bize gönderebilirsiniz.
Ayrıca hastane içerisinde bulunan öneri/şikayet kutularına bırakabilirsiniz.
Tüm öneri ve şikayetler Hastane Yönetimi tarafından değerlendirilmektedir.
Hastanemizde PCR Testi alınmakta, Hitit Üniversitesi Erol OLÇOK Eğitim ve Araştırma Hastanesi laboratuvarlarında çalışılmaktadır.
Hastane acil giriş kısmında yer alan COVID Polikliniğinde PCR Testi yaptırabilirsiniz. Yen
Evet hastanemizde aşı polikliniğinde COVID-19 Aşısı yapılmaktadır.
MHRS üzerinden randevu alarak istediğiniz COVID-19 aşınızı olabilirsiniz.